ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΑΥΛΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΕΝΕΡΓΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
Μετά την έναρξη των διαδικασιών απόκτησης απομακρυσμένων ψηφιακών υπογραφών, από τους δικηγόρους που έχουν ενεργή ψηφιακή υπογραφή, ο ΔΣΠ ανακοινώνει την έναρξη της διαδικασίας έκδοσης δωρεάν άυλων απομακρυσμένων Ψηφιακών Υπογραφών, για όλους τους Δικηγόρους, από σήμερα Πέμπτη 14/04/2022 .
Ο Δικηγόρος / δικαιούχος Ψηφιακής Υπογραφής θα προσκομίζει με αυτοπρόσωπη παρουσία, δίχως ραντεβού, τα απαραίτητα δικαιολογητικά στο Λογιστήριο του ΔΣΠ, κατά τις εργάσιμες ημέρες από τις 09:00 έως τις 14:00, το οποίο θα λειτουργεί ως γραφείο υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων.
Οδηγίες αίτησης και δικαιολογητικά επιτυχούς ταυτοποίησης:
1) Ο Δικηγόρος εισέρχεται στο Portal της Ολομέλειας και επιλέγει Ψηφιακές Υπογραφές à Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής. Στην φόρμα εμφανίζονται τα προσωπικά του στοιχεία, τα οποία ο δικηγόρος καλείται να συμπληρώσει ή να επικαιροποιήσει μέσω της επιλογής Επικαιροποίηση Στοιχείων. Τα πεδία ΑΔΤ ή Διαβατήριο και E-mail είναι υποχρεωτικά
2) Ο Δικηγόρος αποστέλλει την αίτησή του επιλέγοντας ΕΓΚΡΙΣΗ-ΥΠΟΒΟΛΗ. Το ΟΠΣ Ολομέλειας πιστοποιεί την ιδιότητα του δικηγόρου και αποστέλλει το αίτημά του στην Αρχή Εγγραφής (eΓΕΜΗ) για συνέχιση της διαδικασίας έκδοσης.
3) Ακολουθώντας τις οδηγίες ο δικηγόρος λαμβάνει στο email του από την Αρχή Εγγραφής το έντυπο της αίτησης και το έντυπο όρων συνδρομητή, τα οποία εκτυπώνει και υπογράφει.
4) Ο Δικηγόρος προσκομίζει τα ανωτέρω δύο έντυπα, καθώς και ευκρινές φωτοτυπικό αντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας στο γραφείο υποδοχής/ταυτοποίησης και παραλαβής εγγράφων του ΔΣΠ.
Στη συνέχεια οι εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι του ΔΣΠ προβαίνουν σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες (σκανάρισμα εγγράφων, ανάρτηση για ενημέρωση Αρχής Εγγραφής, έλεγχος στοιχείων και εγγράφων από τον Υπεύθυνο Πιστοποίησης, τελικός έλεγχος από τον Υπεύθυνο Έγκρισης Ψηφιακών Πιστοποιητικών).
Μετά τον ολοκλήρωση των εργασιών των υπηρεσιών του ΔΣΠ, ο Δικηγόρος λαμβάνει μήνυμα για συνέχιση και ολοκλήρωση έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής.
Για οποιαδήποτε ανάγκη μπορείτε να απευθύνεστε:
- Στο HelpDesk της Αρχής Εγγραφής υποβάλλοντας ηλεκτρονικά σχετικό Αίτημα Υποστήριξης.
- Στο τμήμα εξυπηρέτησης και υποστήριξης της διαδικασίας έκδοσης Ψηφιακών Πιστοποιητικών και άυλης Ψηφιακής Υπογραφής από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος, το οποίο λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 07:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ και το Σάββατο από τις 08:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα, πλην Κυριακών και αργιών.
Οι Δικηγόροι μπορούν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο, στον αριθμό κλήσης: 210-2201960
Επισυνάπτουμε τον αναλυτικό οδηγό χρήσης
Συνημμένα (1)
22772Xorigisi_Psifiakwn_Ypografwn_Se_Osous_Dikigorous_Exei_Lixei_H_Apoktoun_Gia_Prwti_Fora.pdf