Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής στην κλήρωση για την κατάρτιση μητρώου Εκτελεστών διαθηκών-Εκκαθαριστών διαχ/στών κοινωφελών περιουσιών ή ιδρυμάτων και κηδεμόνων σχολ/σών κληρ/μιών
Από το υπουργείο Οικονομικών μας απεστάλη η ακόλουθη ενημέρωση για όσους Δικηγόρους επιθυμούν να συμμετέχουν στην κλήρωση για το Μητρώο εκτελεστών διαθηκών, εκκαθαριστών, διαχειριστών κοινωφελών περιουσιών ή ιδρυμάτων και κηδεμόνων σχολ/σών κληρ/μιών :
Σύμφωνα με την αριθμ. 73108 ΕΞ 2019/1-7-2019 (ΦΕΚ 2876 Β΄) απόφαση της Υφυπουργού Οικονομικών, περί καθορισμού των λεπτομερειών για την κατάρτιση και λειτουργία του Μητρώου εκτελεστών διαθηκών, εκκαθαριστών, διαχ/στών κοινωφελών περιουσιών ή ιδρυμάτων και κηδεμόνων σχολ/σών κληρ/μιών, θα συμμετάσχουν στην τακτική κλήρωση που θα διενεργηθεί μέχρι την 31η Ιανουαρίου 2020, όσοι υποβάλλουν αίτηση εγγραφής στο εν λόγω Μητρώο μέχρι την 31η Οκτωβρίου 2019.
Η αίτηση εγγραφής υποβάλλεται ηλεκτρονικά από το διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου Οικονομικών (www.minfin.gr) – Ψηφιακές Υπηρεσίες Κοινωφελών Περιουσιών/Υποβολή αιτήσεων, στοιχείων & εγγράφων, εισάγοντας τους κωδικούς πρόσβασης στο TAXISnet του προσώπου για το οποίο υποβάλλεται η αίτηση.
Υπουργείο Οικονομικών
Διεύθυνση Κοινωφελών Περιουσιών
Γραφείο Μητρώου – Γραμματείας
Κολωνού 2 και Πειραιώς, 101 84 Αθήνα
τηλ.: 210.52.35.622
fax: 210.52.37.110
email: mitrood11@gspp.gr